Thursday, January 26, 2012

takdir aku .

Hey , lama dah x update kan ? hoho.
ermmm... straight to the point la , aku x suka dgn cara mu tu :)) aku xtau apa yg kau ckp sama dya smpi aku nmpk kau pun naik fed up ? aku x kesah dgn semua tu tp aku dpt merasakan dya mcm kurang senang dgn tindakan mu tu ;)) aku pun merasakan yg sama -,-' kau boleh buat tu , tp tidak dgn aku ! aku yang jadi mangsa! aku yang kena ! bukan kauuuu !! xpa la , kau sahabat aku . apa-2 masalah aku bagitau kau , rahsia aku semuanya aku bagitau . sama jugak dgn kau kan ? xpa la .. kau sda minta maaf x pa ar. aku maafkan kau tapi please jgn buat mcm tu lagi ==" malu aku , kau tau ?? boleh jatuh maruah aju kau buat begitu ? mcm org desperate sgt smpi minta pertolongan org ! HUH!! maybe aku nak unfriend dia dr aku . seriously , aku rasa mcm malu pulak walaupun aku xtau apa yg berlaku sebenarnya . sama ada dya ambil serius tentang perkara ini atau pun tidak tp aku ? aku anggap perkara ni serius ! so sorry friend ! aku respect kau dan aku harap kau respect aku ya ? be friend again =="

No comments:

Post a Comment